من ...!  

ارسال شده توسط SiR

من با توام

من با تو ام ای رفیق ! با تو

همراه تو پیش می نهم گام

در شادی تو شریک هستم

بر جام می تو می زنم جام

من با تو ام ای رفیق ! با تو

دیری ست که با تو عهد بستم

همگام تو ام ،‌ بکش به راهم

همپای تو ام ، بگیر دستم

پیوند گذشته های پر رنج

اینسان به توام نموده نزدیک

هم بند تو بوده ام زمانی

در یک قفس سیاه و تاریک

رنجی که تو برده ای ز غولان

بر چهر من است نقش بسته

زخمی که تو خورده ای ز دیوان

بنگر که به قلب من نشسته

تو یک نفری ... نه !‌ بیشماری

هر سو که نظر کنم ، تو هستی

یک جمع به هم گرفته پیوند

یک جبهه ی سخت بی شکستی

زردی ؟ نه !‌ سفید ؟ نه !‌ سیه ، نه

بالاتری از نژاد و از رنگ

☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺

تو هر کسی و ز هر کجایی

من با تو ، تو با منی هماهنگ

☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺

سیمین بهبهانی

This entry was posted on پنجشنبه, مرداد ۲۴, ۱۳۸۷ and is filed under , , . You can leave a response and follow any responses to this entry through the اشتراک در: نظرات پیام (Atom) .

5 فریاد تو

درود دوست من
من هم با تو ام ای رفیق !
اگرچه گاهی دیر بیایم!!

آپهاتم زیبا بود
موفق باشی

از این دین...

از این دین منفور و آیین شوم
چو ویرانه ها گشته این مرز و بوم
از این حیله و حقه ی صوفیان
دیارم شده محفل کوفیان!
از این دین شوم و هجوم عرب
سراپای ایران شده نیمه شب
از این دین منحوس و تازی پرست
خرافه به اعماق ایران نشست...

به امید آزادی میهن
موفق باشی دوست عزیزم
راستی
وقت کردی بگو آپیدی..

ناشناس  

سلام
ممنونم که سر زدی
توی وب من تولده
خوشحال می شم بیای[گل]

در ضمن اپت عالیه

ناشناس  

سلام سلام
خوبی؟
من اومدم!
بدو که آپم...
منتظرما...
شاد باشی
بای