فاجعه ...  

ارسال شده توسط SiR

اتومبیلی درون کاخ کوروش

















This entry was posted on پنجشنبه, آبان ۱۶, ۱۳۸۷ and is filed under , , . You can leave a response and follow any responses to this entry through the اشتراک در: نظرات پیام (Atom) .

7 فریاد تو

ناشناس  

خوب این طبیعیه هر کس شاشش میگیره کجا بهتر از اینجا.این رطوبتی که ادعا میشود بخاطر سد سیوند است،بخاطر شاشیدن مردم پای این ساختمان مسخره است.که شما به ان میگوییدمقبره کورش.هه هه هه

ناشناس  

چرا شماره ماشین تین بی فرهنگ را سانسور کردی؟
این به فرهنگ همه ما ایرانی ها تف انداخته آن وقت تو داری مخفی کاری می کنی

درود
شایدم یه روزی بیاد
ما تمام مساجد این عربهای رذل رو نابود کنیم!
البته شاید هم به نسل ما نرسه

ناشناس  

درود
اعصاب دیدن تمام عکس ها را نداشتم برای همین استاپ را زدم واقعا خریت تا چه حد ...بذار یک کار مملکت بشم کاری می کنم تا اسمم بشنون همه فرار کنن ....

درود گرامی. چطوری دادا؟

بابا نذار این ناشناسهای کثیف مسلمون خداشناس بیان نظر بدن. یه کاریش کن که با اسم و آیدی نظر بدن.
ولی خیالی نیست من همیشه فقط مسجد می شاشیدم اون ه م درست وسط محراب...!! حضرت آیت الکفار اردی خان می فرمایند: هیچ لذتی بالاتر از جیش در محراب نیست که ثواب آن به روح پر فتوح پیامبر اسلام و همه مسلمین می رسد.

پاینده باشی

ناشناس  

درود بر شما...
نمی دونم چی بگم... دیگه دارم دیوونه میشم. اولین بار که خبر سد سیوند و مقبره ی کوروش رو شنیدم از ته دل گریه کردم.
ننگ به ما که نمی تونیم حتی از مقبره ی کسی که سال ها به ایران و ایرانی خدمت کرد دفاع کنیم.
کوروش... کوروش! فقط می تونم بگم: ما رو ببخش!!!
وقتی نام مقدس کوروش رو به زبان میارم ازش خجالت می کشم حتی از خودم هم خجالت می کشم. هنوز نمی دونم که آیا من یک ایرانیم؟؟؟
یکی جواب منو بده من یه ایرانیم؟؟؟؟؟؟

ناشناس  

========================================
=============###======##=======###======
=======#======##======##======###=======
======###=====#############==###========
========##=####===========#####====###==
========###===================######====
==###==##=======================###=====
===####===========================##=##=
====##====================###======###==
====#===================#######=====#===
===##===================########====##==
===#=====####===========#######======#==
===#======###==============##========#==
===##===========================#===##==
===##==========================#====##==
====##=======================##====##===
=====##==####============####=====##====
======##====##############=======##=====
=======###=====================###======
==========###===============###=========
============#################===========

سلام عزیزم.
الان چند باره می خوام تو وبلاگت نظر بدم ولی نمی شه.نگی بی وفا یه سری به ما نمی زنه!
من آپم.خوشحال می شم بهم سر بزنی.
منتظرتم...
شاد باشی[گل]