کاریکاتور احمدی نژاد  

ارسال شده توسط SiR





































































































































































This entry was posted on دوشنبه, تیر ۱۷, ۱۳۸۷ and is filed under , , , , . You can leave a response and follow any responses to this entry through the اشتراک در: نظرات پیام (Atom) .

8 فریاد تو

ناشناس  

درود بر دوست عزیز sir
ممنون از لینک
منم شما رو با عنوان REDprose
لینک کردم اگه خواستید عنوانش رو عوض کنم

ناشناس  

در مورد شعرها هم باید بگم که کار خودم هست هر چند که کار شماو دوستانتون بسیار مفیدتر از شعرهای من میباشد
در ضمن کاریکاتورها بسیار دیدنی و خنده دار بود
متشکر
تا درودی دیگر بدرود

ناشناس  

این عکس دومی از آخر امام زمان نیست !

گل آقای بیچارست!!!

خوشمان امد
امر میکنیم به شما به کارهای قشنگتان ادامه دهید.
به شما پاداش میدهیم چون با این جک و جانورها نقش های قشنگ حلق نمود
آفرین خوشمان آمد.آفرین دلاور

ناشناس  

با درود و پوزش از جناب ناشناس.

بله ، گل آقاست.

پیروز باشید.

ناشناس  

با درود به جناب احمدیان.

چشم. حتما !

پیروز باشید.

دلاور شما بزرگ مردانید که من سر تعظیم ام را فرود می اورم.
شیر مادر هلال باد بر شما
خداوند امر فرمود به ما که با دلاوران هم نفس باشیم ومردمان پست را از بین ببریم.
امر میکنیم شما را به خلق اشکال بلکه دلی شکسته را شاد نمایید و این جماعت زشت را مضحکه عالم بنمایید تا همه شاد شوند.
عشقی برای شما شفارش میدهم تا به اینکار نیکتان ادامه دهید.
بدانید احمدی نژاد کیرتان را هم نمی تواند بخورد.
امر میکنیم به کونش میخ طویله فرو کنند تا دلاوران را ازاد گذارد.

ناشناس  

آقا خیلی بامزه بود ولی در حقیقت این دوران تلخی که به ایزان میگذره

هرچند از قدیم و ندیم گفتن

خلایق هرچه لایق